Problem
- Produktet vil ikke blive registreret
Gælder
- Produkter med WiFi tilslutning
Løsning
Kontroller, om din WiFi-netværksforbindelse er opdateret og krypteret
Udfør følgende:
1. Find din Wi-Fi-forbindelse på listen over tilgængelige netværk på en mobilenhed efter eget valg.
Hvis du ser et hængelåsikon ved siden af navnet på dit Wi-Fi-netværk, betyder det, at du bruger en form for kryptering.
a. Hvis ikke, fortsæt til trin 2.
b. Kontroller dine Wi-Fi-netværkskonfigurationsindstillinger for den type kryptering, der bruges.
c. Vælg WPA2, hvis tilgængelig, og fortsæt til trin 3. Hvis WPA2 ikke er tilgængelig, skal du gå til trin 2.
d. Kontroller der ikke er tomme mellemrum i dit netværksnavn ( tomme mellemrum kan f.eks. erstattes med en bindstreg)
2. Kontroller, om din router understøtter WPA2 som en form for kryptering. Hvis ja, skal du fortsætte til trin 3.
Hvis det ikke gør det, skal du muligvis opgradere din router.
3. Gå til netværkskonfigurationsindstillinger for at konfigurere et WiFi-netværksnavn og en adgangskode.
a. Du skal muligvis genstarte din router for at afslutte processen.
b. Vælg den nye WiFi-netværksforbindelse på hver enhed, og indtast adgangskoden.
Tip
- WiFi-netværksforbindelse er muligvis ikke krypteret eller selve krypteringen kan være forældet. En opdateret og krypteret netværksforbindelse er en forudsætning for at kunne køre applikationen.