Det trådløse WiFi ikon lyser ikke i display

Senest opdateret 10-01-2020 05:48

Problem

  • Displayet viser ikke den trådløse indikator
  • Kan ikke oprette forbindelse til min maskine

Gælder

  • Vaskemaskine med WiFi tilslutning
  • Tørretumbler med WiFi tilslutning

Løsning

  1. Kontroller det trådløse signal.

  2.  Sørg for, at den trådløse forbindelse er tændt.
    Se afsnittet "Konfiguration af den trådløse forbindelse" i kapitlet "WiFi - Forbindelsesopsætning" i din brugermanual.

  3. Kontroller dit hjemmenetværk og router.
    Prøv at genstarte din router.

  4. Hvis ovenstående ikke løste problemet, anbefaler vi at du booker besøg af en vores specialuddannede serviceteknikere.
    Du kan døgnet rundt nemt bestille et servicebesøg online, og selv vælge den ønskede dato for besøget.
Book service
Book service

Har du brug for hjælp med dit produkt? Så kan du booke en servicetekniker som er ekspert i netop dit Electrolux-produkt og få en professionel og effektiv reparation. Følg linket nedenfor for at registrere og booke dit produkt.