Min PureF9 støvsuger oplades ikke

Senest opdateret 08-12-2019 04:25

Problem

  • Produktet oplades ikke
  • Starter ikke
  • Batteriet er opbrugt

Gælder

  • Pure F9 ledningsfri støvsuger

Løsning

  1. Skub hovedenheden ned til den laveste position. Den skal ikke låses i den øverste position og / eller mellem positioner
  2. Kontroller, at kontakterne på bagsiden af hovedenheden er i kontakt med opladeren
  3. Sørg for, at ladestationen er tilsluttet en stikkontakt
  4. Sørg for, at mundstykket er tilsluttet produktet, ellers kan den ikke oplades
  5. Opbevar og oplad produktet indendørs og ved en stuetemperatur på 5 ° C - 35 ° C
  6. Hvis problemet fortsætter, skal du kontakte kundeservice

Tip

  • For at beskytte batteri og elektronik kan der ikke oplades, hvis stuetemperaturen er under 5 ° C eller overstiger 35 ° C.
Tilbehør og reservedele
Tilbehør og reservedele

Find originale reservedele til dine Electrolux-produkter i vores webshop og få dem leveret til døren.