Emhætte har en skade

Senest opdateret 10-01-2020 07:39

Problem

  • Min emhætte er bulet, beskadiget eller ridset
  • Der er en skade, bule eller rids på emhætten
  • Emhætte transportskade

Gælder

  • Emhætte / emfang

Løsning

  1. Konstatering af skade ved udpakning af apparatet.
    Kontakt straks forhandleren for at orientere om, at apparatet er beskadiget ved leveringen. Du kan finde forhandlerens telefonnummer på din faktura eller følgeseddel.

  2. Skade efter installation / brug af apparatet første gang.
    I så fald skal du kontakte forhandleren og orientere om skaden.

  3. Hvis ovenstående ikke løste problemet, anbefaler vi at du booker besøg af en vores specialuddannede serviceteknikere.
    Du kan døgnet rundt nemt bestille et servicebesøg online, og selv vælge den ønskede dato for besøget.
    Oplys for så vidt muligt om den berørte komponent.

Tip

  • Forsøg ikke at tilslutte eller bruge apparatet.
Book service
Book service

Har du brug for hjælp med dit produkt? Så kan du booke en servicetekniker som er ekspert i netop dit Electrolux-produkt og få en professionel og effektiv reparation. Følg linket nedenfor for at registrere og booke dit produkt.