Vejledning til Levering & Returnering
Venter du på at få dit produkt leveret? Få svar på de mest stillede spørgsmål om booking, modtagelse og returret.
- Hjemmelevering med indbæring
- Hvad gør jeg, hvis ordren ikke er leveret på trods af den planlagte tid?
- Hvad skal jeg gøre, hvis dele af produktet mangler ved levering?
- Hvad sker der, hvis ingen er der, når leveringen ankommer?
- Hvilke leveringsmuligheder er der?
- Hvis jeg fortryder mit køb, hvordan gør jeg det?
- Hvor kan jeg finde sporingsnummeret til at spore min levering?
- Hvor lang tid tager leveringen?
- Hvordan kan jeg returnere mit køb?
- Hvordan leverer du min ordre?
- Hvordan reklamerer jeg over mit køb?
- Hvordan tilføjer eller ændrer jeg leveringsadresse?
- Jeg har returneret min vare, hvordan får jeg mine penge igen?
- Kan jeg bestille en levering?
- Kan jeg få produkter leveret overalt i Danmark?
- Kan jeg hente min ordre personligt?
- Kan jeg vælge leveringsdato og -tid?
- Leverer du i weekenden?
- Leverer du internationalt?
- Levering med PostNord
Kundeservice
Har du sprøgsmål eller feedback i forbindelse med dit køb? Vores kundeservice hjælper dig!
Installation & Service
Brug for hjælp til at installere nyt produkt? Få svar på dine spørgsmål vedrørende service og garanti.
Ordre
Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse, eller vil du se status på leveringen? Få mere information her.
Betaling & fakturering
Svar på spørgsmål om betaling og faktura - inklusiv transaktionssikkerhed.
Skrotning
Vil du kassere et Electrolux-produkt? Se hvordan du gør med elektroniske hvidevarer her.
Bæredygtighed
Få mere at vide om hvordan Electrolux arbejder med og for bæredygtighed.