Vejledning til Betaling & fakturering
Svar på spørgsmål om betaling og faktura - inklusiv transaktionssikkerhed.
- Foretages min betaling sikkert?
- Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge?
- Hvordan får jeg en fakturakopi?
- Hvordan kan jeg ændre faktureringsoplysningerne eller få fakturaen sendt til et firma?
- Hvornår opkræves kreditkortet?
- Jeg kan ikke gennemføre købet, hvad kan jeg gøre?
- Jeg vil gerne vide mere om et produkt, jeg vil bestille, hvordan kan jeg gøre det?
- Kan jeg bestille med mit visitkort?
Levering & Returnering
Venter du på at få dit produkt leveret? Få svar på de mest stillede spørgsmål om booking, modtagelse og returret.
Kundeservice
Har du sprøgsmål eller feedback i forbindelse med dit køb? Vores kundeservice hjælper dig!
Installation & Service
Brug for hjælp til at installere nyt produkt? Få svar på dine spørgsmål vedrørende service og garanti.
Ordre
Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse, eller vil du se status på leveringen? Få mere information her.
Skrotning
Vil du kassere et Electrolux-produkt? Se hvordan du gør med elektroniske hvidevarer her.
Bæredygtighed
Få mere at vide om hvordan Electrolux arbejder med og for bæredygtighed.