Problemer med luftrenser Wi-Fi-forbindelse

Senest opdateret 21-10-2020 04:51

Problem

  • Kan ikke tilslutte min luftrenser til hjemme ruteren (Technicolor-mærke)
  • Efter vellykket onboarding efter cirka 5 minutter vises meddelelsen " Kan ikke oprette forbindelse ... sørg for, at du har indtastet den rigtige Wi-Fi-adgangskode ."

Gælder

  • Pure A9-serien Air Purifiers firmwareversion nedenfor 2.20
  • AX9-serien Air Purifier firmwareversion nedenfor 2.20
  • Technicolor routere

Løsning

  1. Prøv en anden Wi-Fi-kilde, der har internetforbindelse, og som du har adgangskoden til. Brug f.eks. En smartphone med Wi-Fi-hotspot aktiveret.
  2. Start en ny onboarding-session og følg instruktionerne i appen.
  3. Sørg for, at du vælger den nye Wi-Fi-kilde, du vil oprette forbindelse til.
  4. Når renseren er parret, skal den holdes tilsluttet i mindst 15 minutter
  5. Kontroller, at firmwaren er opdateret. Oplysningerne kan findes i Wellbeing-appen under "produktinformation". Firmware efter 2.20 fungerer med alle routere.
  6. Ombord til din foretrukne router.

Som et alternativ kan du ændre din hjemmeruters sikkerhedsprotokol fra WEP / WPA til WPA2 og køre onboarding igen. For detaljeret instruktion, se i din router dokumentation

Tip

  • Gammel firmware på renseren. Versionerne nedenfor 2.20 har dette problem sammen med Technicolor-routere. Når der er forbindelse til skyen, vil oprenseren automatisk opdatere firmwaren
Book service
Book service

Har du brug for hjælp med dit produkt? Så kan du booke en servicetekniker som er ekspert i netop dit Electrolux-produkt og få en professionel og effektiv reparation. Følg linket nedenfor for at registrere og booke dit produkt.

Tilbehør og reservedele
Tilbehør og reservedele

Find originale reservedele til dine Electrolux-produkter i vores webshop og få dem leveret til døren.