Problem
- Kan ikke tilslutte min luftrenser til hjemme ruteren (Technicolor-mærke)
- Efter vellykket onboarding efter cirka 5 minutter vises meddelelsen " Kan ikke oprette forbindelse ... sørg for, at du har indtastet den rigtige Wi-Fi-adgangskode ."
Gælder
- Pure A9-serien Air Purifiers firmwareversion nedenfor 2.20
- AX9-serien Air Purifier firmwareversion nedenfor 2.20
- Technicolor routere
Løsning
- Prøv en anden Wi-Fi-kilde, der har internetforbindelse, og som du har adgangskoden til. Brug f.eks. En smartphone med Wi-Fi-hotspot aktiveret.
- Start en ny onboarding-session og følg instruktionerne i appen.
- Sørg for, at du vælger den nye Wi-Fi-kilde, du vil oprette forbindelse til.
- Når renseren er parret, skal den holdes tilsluttet i mindst 15 minutter
- Kontroller, at firmwaren er opdateret. Oplysningerne kan findes i Wellbeing-appen under "produktinformation". Firmware efter 2.20 fungerer med alle routere.
- Ombord til din foretrukne router.
Som et alternativ kan du ændre din hjemmeruters sikkerhedsprotokol fra WEP / WPA til WPA2 og køre onboarding igen. For detaljeret instruktion, se i din router dokumentation
Tip
- Gammel firmware på renseren. Versionerne nedenfor 2.20 har dette problem sammen med Technicolor-routere. Når der er forbindelse til skyen, vil oprenseren automatisk opdatere firmwaren