Åbningstider, priser og info vedr. teknikerbesøg
Velkommen til Electrolux kundeservice. Vi hjælper dig med at få størst mulig glæde af dine produkter.
Hvis du alligevel oplever at produktet ikke fungerer, kan du kontakte vores landsdækkende serviceafdeling på telefon: 79 22 13 00.
VIGTIGT! Drejer din henvendelse sig om et erhvervs-/professionelt produkt, så klik her.
Vores normale åbningstider* på telefonerne er:
Mandag til torsdag fra 09:00 til 16:00
Fredag fra 09:00 til 15:30
Lørdag, søndag og helligdage holder vi lukket
*Dette gælder ikke vores showroom, der er lukket på ubestemt tid.
Fast pris reparation
Vil du agere bæredygtigt sammen med os? Så er en Fast Pris Reparation det rigtige for dig. Vi sætter en ære i at reparere dit produkt, og der er mange fordele for dig og miljøet.
- Du skåner miljøet ved at undgå skrotning af et produkt, som kan repareres
- Du kender den endelige pris før besøget, så ingen overraskelse
- Du bliver serviceret af vores egne teknikere, som kender dit produkt og kan udføre reparationen korrekt og professionelt
- Vi bruger kun originale reservedele
- Vi yder 3 års reklamation på udført reparation
Fast Pris inkluderer alt, løn og kørsel til teknikeren, fejlfinding, reparationen af produktet inkl. eventuelle nødvendige reservedele. Prisen gælder pr. produkt og er inkl. moms.
>> Bestil en Fast Pris Reparation på tlf. nr.: 79 22 13 00 <<
- Fast Pris Reparation: 1.795 kr.
- Servicetjek: 1.045 kr.
Teknikeren kan dog vælge ikke at reparere produktet. Dette sker i tilfælde hvor reservedele ikke længere kan bestilles, hvis produktets generelle tilstand er for dårlig, eller hvis teknikeren vurderer at det ikke er økonomisk forsvarligt. I så fald vil du kun skulle betale for et Servicetjek.
Fast pris reparation forudsætter at produktet er korrekt installeret, tilgængeligt for servicering, vedligeholdt, brugt i overensstemmelse med brugsvejledningen og at udefrakommende hændelser - f.eks. lynnedslag, skadedyr osv. - ikke er årsag til fejl på produktet.
- NB! Teknikerbesøg og evt. reparation indenfor reklamationsperioden, kan være mod betaling og vil blive faktureret til kr. 1.325,- for første ½ time excl. reservedele
Alle priser er inkl. moms
>>Læs mere om fast pris reparation her<<
Teknikerbesøg:
Før eventuel afvikling af et teknikerbesøg, vil vi anbefale at du læse nedenstående og forholder dig her til.
Før afvikling af teknikerbesøg
- Dit produkt skal være tilgængeligt for udførsel af service. Det vil sige, at produktet skal være forberedt til, at teknikeren skal kunne komme til produktet, således at han kan fejlfinde og evt. reparere på det uden at skulle fjerne f.eks. fodspark, kantlister eller andre fastgjorte dele. Hvis produktet ikke er gjort tilgængeligt for service forbeholder vi os retten til at komme igen, efter nærmere aftale.
- Vaske- og opvaskemaskiner skal være tømt for vand, hvis muligt.
- Har en defekt ved din hvidevarer påført dig et tab, skal du melde dette til dit forsikringsselskab
- Vi anbefaler at du undersøger, om dit eget forsikringsselskab eventuel vil eller kan dække eventuelle omkostninger forbundet med et teknikerbesøg (Elektronikforsikring)
Afvikling af teknikerbesøg
- Du modtager en SMS dagen før besøget, med et forventet 2-timers interval, og på dagen modtager du en SMS, når teknikeren besøger kunden før dig
- Teknikeren skal se din købskvittering, som dokumentation for reklamationsret
- Teknikeren skal kunne komme ind i din bolig. Lav evt. en nøgleaftale med servicekontoret, hvis det ikke er muligt for dig, selv at være på adressen