Tak fordi du handler hos Electrolux
Alt du skal vide efter dit køb
Det er vigtigt for os at du føler dig glad og tilfreds med dit nye produkt. Her på siden har vi derfor samlet den information som er vigtig for dig, når du har købt et produkt hos os. Det skal være en tryg oplevelse at handle hos os.
Her kan du læse om, hvordan du kommer i kontakt med vores support, registrerer et produkt eller skriver en anmeldelse. Vores købsvilkår finder du længere nede på siden. Her kan du også læse om proceduren for at returnere et produkt (selvfølgelig med fri fragt). Hvis du er nysgerrig efter at vide, hvordan vi arbejder i forhold til bæredygtighed, kan du nemt få et overblik i vores CSR-plan, Better Living Program.
-
Produktmanualer
Leder du efter brugervejledning eller en manual til dit nye produkt?
-
Reservedele og tilbehør
Har du brug for en reservedel eller tilbehør som passer til dit nyindkøbte produkt?
-
Spørgsmål og svar
Har du spørgsmål efter dit køb? Få svar om vilkår for køb, leverence og returret.
Registrér dit produkt
Vil du gerne modtage eksklusive tilbud til vores webshop og blive del af vores kundeklub? Så er det eneste du skal gøre at registrere dit nye produkt. Når du gør det, får du en oversigt over alle dine registrerede produkter, hvilket blandt andet gør det nemt at finde de rigtige reservedele. Fordele med at registrere sig?
Du får tilbud koblede til de produkter du har købt samt en masse medlemsfordele:
- Mulighed for at booke tekniker online
- Downloade tilhørende dokument
- Se status på din garanti
- Få hurtig hjælp af kundeservice - Køb reservedele og tilbehør
Skriv en anmeldelse
Har du netop købt et produkt fra Electrolux? Så vil vi rigtig gerne have din feedback! Din mening er nemlig vigtig for os for hele tiden at kunne blive bedre. Samtidg hjælper det også andre, når de skal beslutte, hvilket produkt der er det rigtig for dem.
Derfor er vi meget taknemmelige, hvis du vil beskrive din oplevelse af dit nye produkt. Tak for hjælpen!
Kontakt os
Produktmanualer og svar på de mest stillede spørgsmål, finder du under vores support-sektion her på siden.
Du kan chatte med os direkte på hjemmesiden eller på Facebook - alternativt ringe til kundeservice. For dig som ikke har mulighed for at kontakte kundeservice i åbningstiden, kan du sende en mail eller skrive en besked direkte på Facebook, så vender vi tilbage så hurtigt som muligt.
Fuld returret i 30 dage
Når du handler i vores webshop kan du fortryde dit køb inden for 30 dage fra du har modtaget produktet - såfremt det fortsat er i originalemballagen. Naturligvis gælder 14 dages fuld returret altid. Læs mere om returret her på sitet eller i købsvilkårene som du fik på mail sammen med ordrebekræftelsen.
For at returnere et produkt skal du følge disse trin:
- Retur af hvidevarer - ophentning af Electrolux
Vil du have hjælp til at sende retur, kan du kontakte os på mail; webshop.dk@electrolux.com, chat eller telefon så henter vi dit produkt og sørger for transporten.
- Retur af pakke - som sendes med posten
Vil du have hjælp til din retur kontakter du os via mail; webshop.dk@electrolux.com, chat eller telefon. Vi sender dig herefter en returlabel på mail eller per post som du kan printe og sætte på pakken.
Bæredygtighed hos Electrolux
Bæredygtighed har længe været en fast forankret del i vores arbejde på hele Electrolux. Vi har lavet en handlingsplan i vores stræben efter at skabe en mere bæredygtig livstil i verden. Planen kalder vi for Better Living Program.
Formålet er at bidrage til positive løsninger inden for nogle af de helt store miljøudfordringer. Her bidrager vi bla. med en mere ansvarsfuld produktion, moderniseret teknik og tips til bedre pleje, madlavning og indeklima. Se mere om hele programmet på linket herunder.