Electrolux Prismatch - Vilkår og betingelser
ELECTROLUX PRISMATCH VILKÅR OG BETINGELSER (“Betingelser”)
1. Disse Betingelser gælder ELECTROLUX Prismatch og gælder ud over ELECTROLUX Generelle salgs- og leveringsbetingelser.
Deltagelse
2. For at kunne benytte Prismatch skal du være privatkunde og være bosiddende i Danmark og være fyldt 18 år.
3. Ansatte i, eller agenter for, Electrolux Home Products Denmark A/S som er involverede i arbejdet med Prismatch eller andre som har erhvervsmæssig tilknytning til Prismatch kan ikke deltage.
Prismatch
4. Kunder der køber et nyt ELECTROLUX produkt på electrolux.dk og som inden for de følgende 7 dage finder det samme produkt til salg online, med de samme servicebetingelser ("Produktet med lavere pris"), er berettigede til at få et cashback beløb ("Refusion"), svarende til prisforskellen mellem produktets købspris og prisen online.
5. Prismatch kan kun benyttes til danske onlineforhandlere, dvs. en butik med dansk CVR-nummer. Prismatch kan ikke benyttes til outlets, auktionshuse, eller lignende. Det kan heller ikke benyttes til lokale tilbud, som for eksempel åbningstilbud, lagersalg og lignende.
6. Hvis der er fragtomkostninger til Produktet med lavere pris, tages disse med i prissammenligningen.
7. Kunder, der har brugt en rabatkupon eller en rabatkode til at få en lavere pris på det købte produkt, kan ikke benytte Prismatch, med mindre det udtrykkeligt fremgår af vilkårene for rabatkuponen eller rabatkoden.
8. Med Electrolux.dk menes kun den offentlige danske forbrugerside. Køb fra ELECTROLUX lukkede netværk (såsom dets studenterportaler eller medarbejderportaler) eller fra ELECTROLUX via enhver markedsplads er specifikt udelukket fra Prismatch.
9. For at opfylde kriterierne for Refusion, skal Produktet med lavere pris opfylde følgende betingelser ved indsendelse af Tilbagebetalingskrav (og skal i alle tilfælde være gældende inden for syv (7) dage efter købsdatoen):
a. Produktet med lavere pris skal markedsføres og udbydes til salg til en pris, der er offentligt tilgængelig;
b. Produktet med lavere pris skal være på lager og muligt at købe og betale for, enten til forsendelse eller afhentning;
c. Produktet med lavere pris skal være identisk med det produkt, vi tilbyder, altså samme model og produktnummer;
d. Produktet med lavere pris, som har lavere pris på grund af kundeloyalitets- eller medarbejder-programmer, cashback kampagner eller pakketilbud, rabatkoder, trade in-kampagner, internet/mobil/TV og streaming abonnementer eller andre gruppeaftaler er eksluderet fra Prismatch;
10. Deltageren skal kunne fremvise den nødvendige dokumentation for ovenstående.
Anmodning om tilbagebetaling
11. For at anmode om tilbagebetaling, skal kunden gå ind på electroluxprismatch.dk senest 7 dage efter køb af et produkt på electrolux.dk, udfylde online-formularen med navn, kontaktoplysninger, adresse og anden information, inklusive ordrebekræftelse, og et screenshot af markedsføringen af Produktet med lavere pris (ud fra de ovennævnte kriterier) sammen det relevante link ("Tilbagebetalingskrav").
12. Tilbagebetalingskrav kan kun indgives inden for syv (7) dage efter, at kunden har købt det relevante produkt ("Perioden for Tilbagebetalingskrav"). Tilbagebetalingskrav, der modtages efter tidsperioden, vil ikke være berettiget til Refusion. For at undgå tvivl tæller købsdatoen som dag ét (1).
13. Deltagere er berettiget til maksimalt én (1) Refusion pr. model (som bestemt af den unikke lagerenhed/SKU) af det købte produkt og efterfølgende gyldige Tilbagebetalingskrav pr. år. Der kan højst kræves fire (4) refusioner pr. husstand (adresse) pr. år, uanset mængden af købte produkter. Med en maksimal Tilbagebetalingsværdi på 3.500 DKK.
14. Prismatch behandles inden for 5 arbejdsdage og pengene udbetales inden for 4 uger.
15. Hvis den deltagende kunde ikke har modtaget Godkendelse af Tilbagebetalingskrav, er det den deltagende kundes ansvar at kontakte support@electroluxcampaign.com via e-mail senest syv (7) dage efter den dato, hvor den skulle være modtaget.
16. Tilbagebetalingskrav som er ufuldstændige eller beskadigede vurderes som ugyldige. ELECTROLUX er ikke ansvarlige for tab af, forsinkelse eller ødelæggelse af data som sker under kommunikationen af eller overførslen af Tilbagebetalingskrav.
17. Deltagende kunder modtager Refusion via bankoverførsel til den konto, der blev oplyst af kunden i Tilbagebetalingskrav-processen.
18. ELECTROLUX forbeholder sig retten til at afvise Tilbagebetalingskrav, som anses for ikke overholder disse Betingelser.
19. ELECTROLUX har ret til, hvor det er nødvendigt, at foretage handlinger, som er rimelige for at beskytte sig selv mod falske eller ugyldige krav, herunder, uden begrænsning, at kræve yderligere bevis med hensyn til købsbevis samt identitet, alder og andre relevante oplysninger af en deltagende kunde.
20. Hvis en deltagende kunde returnerer eller annullerer leveringen af et produkt før indgivelse af Tilbagebetalingskrav, må kunden ikke fremsætte et Tilbagebetalingskrav. Hvis en deltagende kunde returnerer eller annullerer leveringen af et produkt efter at have fremsat et Tilbagebetalingskrav, vil Tilbagebetalingskravet være ugyldigt, og kunden skal annullere Tilbagebetalingskravet med det samme, ved at e-maile support@electroluxcampaign.com.
Privatliv og databeskyttelse
21. ELECTROLUXs brug af personoplysninger fra den deltagende kunde skal begrænses til kommunikation om Prismatch og behandling af Tilbagebetalingskrav- og Refusionsprocessen. Deltagere tillader hermed, at deres personoplysninger bruges til dette formål og samtykker med ELECTROLUXs privalivspolitik som findes på https://www.electrolux.dk/overlays/data-privacy-statement/. Deltageren kan tilbagekalde sit samtykke af brugen af personoplysninger ved at skrive til ELECTROLUX eller ved at bruge den afmeldingsproces, der er beskrevet i Erklæring om Beskyttelse af Personoplysninger.
22. Udover det, der er beskrevet i disse Betingelser, vil de oplysninger, som deltageren har oplyst i forbindelse med Prismatch eller Tilbagebetalingskrav, ikke blive brugt til andre formål, og de videregives heller ikke til tredjepart.
23. Vi samarbejder med tredjepartsleverandører for at hjælpe med at yde den bedst mulige service til kunder, og for at sikre sikker betaling. Disse tredjepartsleverandører er;
1. Qwamplify Nordics - Maria Skolgata 83, 11853 Stockholm