EAF7SB
100 dages tilfredshedsgaranti
Helt tilfreds eller pengene tilbage
Har du købt et produkt, der er omfattet af vores tilfredshedsgaranti, kan du prøve det hjemme i ro og mag i 100 dage – og hvis du ikke er helt tilfreds, får du pengene tilbage. Her kan du se hvilke produkter der dækkes af vores tilfredshedsgaranti.
Produkter der er omfattet af 100 dages tilfredshedsgarantien
Airfryer
Brødrister
E7T1-6BP
Støvsuger med pose
EB81U1DB
EB81U1LDB
EB81U1WB
EB81A3UG
EB81H3SW
Kaffemaskine
E7CM1-4GB
E7CM1-4MTM
E7CM1-2GB
Køkkenmaskine
E6KM1-8BPT
Ledningsfri støvsugere
EP82UB25UG
EP82UB25SH
EP71UB14DB
EP71UB14AM
EP71AB14UG
EP71HB14SH
EP71U142OG
EP71B14WET
EP71AB14N4
Elkedler
E7GK1-8BP
E7K1-6BP
E7CK1-6BP
Se mere fra Electrolux
-
150 dages tilfredshedsgaranti
Prøv udvalgte hvidevarer derhjemme i 150 dage, og hvis du ikke er tilfreds, får du pengene tilbage
-
Electrolux Tilfredshedsgaranti
Vi vil gerne have, at du skal være tilfreds med det produkt du har købt hos os. Derfor tilbyder vi tilfredshedsgaranti på udvalgte produkter.
Sådan fungerer vores 100 dages tilfredshedsgaranti
Køb og registrer produktet
1. Køb og registrer dit produkt på MyElectrolux inden for 14 dage fra købs- eller leveringsdatoen. Husk at gemme kvitteringen og eventuel leveringskvittering, hvis produktet blev leveret på et senere tidspunkt.
2. Opret en MyElectrolux konto eller brug en eksisterende. Registrer produktet ved at indtaste modelbetegnelse. Udfyld de obligatoriske felter og indtast købsdato.
3. Klik på "Se aktuelle tilbud" for at gå videre. Under "Mine tilbud" benytter du tilbuddet ved at krydse boksen af.
4. Udfyld dine kontaktoplysninger og upload kvitteringen. Gennemfør registreringen ved at klikke på "Benyt tilbuddet". Du vil modtage en bekræftelsesmail.
Prøv produktet i 100 dage - helt tilfreds eller pengene tilbage
1. Brug produktet i ro og mag i 100 dage. Hvis du ikke er tilfreds, skal du kontakte kundeservice inden for 100 dage fra købs- eller leveringsdatoen. Kontakt os pr. email ( service.danmark@electrolux.com) eller telefon (79 22 13 00) og henvis til vores 100 dages tilfredshedsgaranti.
2. Kundeservice tjekker, at du har registreret produktet inden for 14 dage fra købs- eller leveringsdatoen, og beder dig beskrive, hvad du ikke er tilfreds med. Vi sender en fragtseddel pr. email, som du skal bruge til returnering af produktet.
3. Du sender produktet tilbage til Electrolux i orginalemballage via PostNord (almindelig postpakke). Produktet skal være intakt, rent og du skal kunne fremvise alle kvitteringer.
4. Electrolux refunderer produktets købspris minus et returfragtgebyr på op til 100 kr. pr. produkt.
5. Pengene indbetales på det kontonummer, som du har oplyst til kundeservice, inden 8 uger efter at Electrolux har modtaget det returnerede produkt.
Vilkår for Electrolux 100 tilfredshedsgaranti
Electrolux 100 dages tilfredshedsgaranti ("Tilbud") gælder kun ved køb og registrering af udvalgte produkter ("Produkter"). Tilbuddet gælder i 100 dage fra købsdatoen, eller fra leveringsdatoen, hvis produktet leveres på et senere tidspunkt.
Tilbuddet gælder uanset hvilken af vores forhandlere, du har købt produktet hos, forudsat at produktet er købt og betalt i Danmark. Dette tilbud er arrangeret af Electrolux Home Products Denmark A/S ("Electrolux"). Tilbuddet gælder kun for private og ikke for erhverv. Electrolux forbeholder sig retten til at annullere tilfredshedsgarantien. Tilfredshedsgarantien gælder kun for køb gennemført inden for den periode, hvor tilfredshedsgarantien gives.
For at tilbuddet skal gælde, skal du købe et udvalgt produkt og registrere produktet på MyElectrolux inden for 14 dage efter købs- eller leveringsdatoen. For derefter at benytte dig af tilbuddet, skal du have returneret produktet senest 100 dage efter købs- eller leveringsdatoen.
Tilbuddet gælder kun, hvis produktet er brugt korrekt og ikke har været udsat for unødig hårdhændet behandling. Den dækker ikke skader forårsaget af betjeningsfejl (ej produktionsfejl), misbrug, modificeringer eller forkert brug. Produktet skal være intakt, rent og fuldt funktionsdygtigt. Tilbuddet inkluderer ikke tilbehør. Produktet skal returneres i original emballage eller godt emballeret.
For at registrere dit produkt skal du først oprette en MyElectrolux konto eller bruge en eksisterende. Derefter skal du registrere produktet, samt udfylde de obligatoriske felter og indtaste købsdatoen. Klik på "Se aktuelle tilbud" for at fortsætte. Under "Mine tilbud" kan du indløse tilbuddet ved at sætte kryds i boksen nedenfor. Udfyld dine kontaktoplysninger og upload kvitteringen. Fuldfør registreringen ved at klikke på "Benyt tilbud". Du vil modtage en bekræftelse pr. email.
For at returnere produktet skal du først kontakte vores kundeservice. Du vil herefter modtage en fragtseddel pr. email, som du skal bruge til returneringen. Pak produktet godt ind i originalemballagen, så det ikke bliver beskadiget under transporten. Produktet sendes retur til Electrolux i original emballage via PostNord (almindelig postpakke). Bemærk venligst, at forsendelsesomkostningerne for returneringen ikke er inkluderet i tilbuddet, og der tillægges et returgebyr på op til 100 kr. pr. produkt. Produktet skal være intakt, rent og du skal have gemt alle kvitteringer. Electrolux Home Products Denmark A/S (ikke forhandleren eller butikken) refunderer kun købsomkostningerne for produktet (ikke forsendelses-, installations- eller andre gebyrer).
Når vi har modtaget din retur, vil tilbagebetalingen ske inden for 8 uger til den bankkonto, du har oplyst.
Din normale produktgaranti og dine rettigheder i henhold til købeloven påvirkes ikke af, at du benytter dig af tilbuddet. Ønsker du at returnere et produkt i uåbnet emballage inden for rammerne af butikkens returret, skal du kontakte din butik.