Electrolux Tilfredshedsgaranti

Hos Electrolux ved vi, at et godt produkt kan gøre stor forskel i hjemmet. Derfor vil vi gerne have, at du som kunde skal være tilfreds med dit valg. Men nogle gange er det svært at vide på forhånd om et produkt passer til dig og dine behov – derfor tilbyder vi tilfredshedsgaranti! Hvis du har købt et produkt der er dækket af vores tilfredshedsgaranti, kan du prøve det derhjemme i ro og mag i 100 eller 150 dage – og er du ikke helt tilfreds, får du pengene tilbage.

Sådan fungerer vores tilfredshedsgaranti

  • Køb et udvalgt produkt

    Hos Electrolux eller en udvalgt forhandler.

  • Registrer produktet på MyElectrolux

    Upload kvitteringen og aktiver tilbuddet.

  • Prøv hjemme i rog og mag

    Brug produktet hjemme i 100 eller 150 dage.

  • Få pengene tilbage

    Hvis du ikke er tilfreds, får du pengene tilbage.

Vilkår og betingelser gælder for 100 og 150 dages tilfredshedsgaranti.

100 dages tilfredshedsgaranti

Gælder ved køb og registrering af udvalgte køkkenapparater eller støvsugere. Hvis du ikke er tilfreds, kan du returnere produktet inden for 100 dage og få pengene tilbage. Læs mere for fuldstændige vilkår.

150 dages tilfredshedsgaranti

Gælder ved køb og registrering af udvalgte hvidevarer fra udvalgte forhandlere. Hvis du ikke er tilfreds, kan du returnere produktet inden for 150 dage og få pengene tilbage. Læs mere for fuldstændige vilkår.